:: Mr & Mrs Ee ::

Saturday, July 18, 2009

Cinta yg tak kesudahan

dah lama aku tak ikut somi terchenta mancing... mmg sejak kawen x pernah aku dtg sini. Malas tau,, (aku nak ikan jer, ikot x mo) kehhh kehhh.Tp dalam marah2 aku x bg mamat ni g mancing, dah puas gak la kitorang makan dan sedekah2kan ikan2 tu kat org.. antara yg dah penah merasa ialah KAK MOON & KAK ILA... kan? kan? (x pe.. rezeki korank :D). Sabtu lepas aku sesaje nk ikot la konon kan... beri semangat pada PEMANCING TEGAR ni ...


:: suasana Kolam Pancing, Sentul ::

:: Umpan Siakap adalah udang hidup ::

:: camni sudah ready utk di lontar bsama2 pelapung ::

:: tengah tunggu umpan di mkan siakap ::

:: bini pemancing yg buhsann ::

Setelah menunggu sektika, bini pemancing telah melarikan diri ke dlm kete kerana tidak tahan dengan cuaca yg panas. maklum la si pemancing itew bertemu jodoh dgn Puteri Lilin.




Lalu si Puteri Lilin yg gedik telah bersantai di dlm kereta sambil memasang aircond dan denganamannyer membaca gossip2 artis terkini.

Untuk makluman, hasil tangkapan ialah 2 ekor ikan siakap... mesti yg besor , kalo kecik selalunyer ee bwk balik, kalo besar dia akan jual ke peraih...

Sekian, laporan Puteri Lilin dr Kolam Pancing Jalan Pelangi, Sentul

No comments: