:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, July 23, 2009

Gediks nyerr



Please note:
1. Nana ada lah anak my kazen
2. Nia adalah kazen aku nyer anak buah (So, Nia bkn darah daging aku)

Aku kan penyayang dgn budak2. so, both gegurl called me "Mummy" okeh! Last week aku g umah Nana, ada kenduri doa selamat umah baru... aku sampai2 je, Si NIA yg sambut aku... sampai2 jer terus sambut, salam pelok cium panggil2 "Mummy... mummy"
Kendian aku duduk. Nia duduk ngan aku, aku leh x pasan NANA duk depan aku. Agak nyer dia dgr suara aku terus dia terpaling... "Eh, Mummy!" amboiii kooo... cam org tua eh? Mummy dtg umah sape ni?? Tuan rumah x sambt Mummy pon..
Terus NANA ajak pergi tgk bilik tidur dia... aku pon terus la layan budak2 ni. ajak b ergambar ... otomatis... GEDIKS! kahhhhhhhhhh. Dah besar budak2 ni, dah pandai bercakap... mulut masing2 cam Mak Bedah... ape pun... Mummy Sayanngggg Korank!! okeh bebeh....

No comments: