:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, July 20, 2009

Tag Back Hand Beg

saje nk buat... aku amik dr KAK AI.... meh K. Ai jengok handbeg aku plak!

1. sila ambil gambar beg yang anda bawa ke kerja

Beg ni x baper besar... sedang2 ajr.. aku suka beg besar2, senang nk angkut macam2. aku suka pattern beg ni.. 1 compartment je , agi mudah aku nk sumbat mcm2 mende. regenyer Rp 50,000 jer... beli kat ITC Mangga 2, Jakarta

2. kemudian, sila ceritakan sedikit ape yang terkandung dalam beg kerja anda itu. sila sertakan gambar sekali..(tak payah la kemas beg tuh semata- mata nak go public...:D) kemudian terangkan secara detail isi bag anda.

1. Payung - benda paling penting
2. Tissue - benda wajib ada
3. Pen - untuk salin2 no lelaki2 ensem
4. Hand Sanitiser - penting! skrg musim H1N1


1. Wallet itam - segala mak nenek ada dlm
2. Purse Pink - small money
3. ubat mata, mini EDP, lipstick & pelembab molot


Gadget2 : camera, kabel, pen drive + opis door access remote

3. nyatakan sebab- sebab anda suka bag kerja anda itu.
Just nice, cantik & Murahh!!

4. sila nyatakan kenangan manis atau apa yang istimewanya pada beg itu pada anda.Apa yg istimewanya??
Kenangan dr Jakarta laaa... mahal tau!! 50,000 rupiah!!!

5. sila tag 10 orang yang lain
Sesiapa yg blom geledah hand beg tu.. sila2 lah ye,,, sebelum aku back hand korank plakkk

No comments: