:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, July 20, 2011

Nome! Nome! Nome!

1. Donut Krispy Cream. Yummy!!
2. Jajans

"Nome! Nome! Nome!".... Berseru-seru aku panggil ko "NOME" aka ibu Aleesya. Hhahahaha... "Nome" yg aku maksudkan ialah bila time puasa nafsu makan aka mengidam menjadik2! Eiiiii.. Tak suka kan! Mcm budak tecik!!

Adeh arini aku puasa lagi. Dr smlm aku teringin giler nak malan kopok kentang brand "Cottage Wise" berperasaan tomato. Tadi gigih g 2-3 kedai tak berjual. Kene g station minyak or supermarket kompem ada. Hadeiiiiiyaiii.. Esok puasa lg. Jumaat tak puasa. Esok malam g beli jajan bajan nak bwk g jimba kat Damai Laut lah..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Mizz_Ila said...

nak skit donut... :)

selamat berpuasa :)

nome said...

Oit! Ko panggil aku ke? Pttlah aku tersedak terbersin tadi, mujur x terkencing dlm suar...kahhhh
Aku kah yg membuatkan ko mengidam time2 posa...ya ampun buk, ngak sengaja dong