:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, July 4, 2011

Pangkor - Last Day!



Pagi2 dah bgn sbb nak g Island Hopping. 7.15 aku dah kat bwh, sekali bekpes serve at 7.30am daaaa… breakfast kenyang2! Sekali kul 9 baru nak g Island hopping.



:: Private Island - 1 malam RM1,000! ::



Best ooooo… naik speedboat! Dak india tu pon weng bwk boat siap siku kami leh cecah air laut, giler cam nak terbalik boat tu. But enjoy giler!! Dah confuse aku ni naik boat ke naik roller coaster?? Memula je takut giler. Kekonon mati la kami 20 org nanti. Sekali time balik, lom apa2 dah suh merempit lagi. Cool okeh!






TURTLE ISLAND

Naik2 bot je aku dah mabuk. Sbb lama tak naik bot since last trip ke Bali dulu. Mase kat bali tuh aku terseret bawah bot tuh.. tu yg cuak. Tapi bila boat dah gerak mak happy je uolsss. Tapi bila benti snorkeling, aku tak turun join mula la mabuk tody. Island hopping ni best la.. dia tunjuk few pulau la.. last stop kat Coral Island. Kat sini turun sejam je. Tp puas gak la main air. Air dah ler jernih! Kat sini kalo korang perasan yg Senario Beach Boy tu ada shoot kat sini.










Kul 11 boat dtg amik, balik la kita ke hotel. Sampai hotel terjun swimming lagik. Kul 11.30 terhegeh2 naik bilik nak mandi and check out. Sampai Jetty, soping laju2. Beli ikan bilis sekilo, beli jajan2 , sotong2 gula.. t upon dah RM70! Ye la ikan bilis je dah RM29 sekilo! Terus naik ferry ke Lumut. Sampai lumut naik je bas terus zzzzz. Then heading ke kedai makan. perghh sedap giler! Macam 10 hari tak makan! Nasib la bas aku merempit cepat, so cepat2 capai pinggann! Lepas makan singgah ke pekan Lumut. Ala beli barang2 gitu2 je. Aku tak beli pon sbb brg2 tu sama je ngan kat Pangkor. Sampai KL kul 7malam. Perghh penat tp syiokkkk! * Gambar tak byk. Penat nak posing penat nak senyum*





Next trip… on 22 – 24 July 2011. Jgn marah haaaa…


No comments: