:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, February 10, 2012

Perot mengetat!

Masyallah... Rezeki aku hari ini. Alhamdulillah, syukran jazilan!

Pagi aku breakfast 2 bijik karipap dengan horlicks! Pastu lapar lagi then teringat yogurt bliss aku yg dah seminggu aku letak kt fridge opis, teguk slowly sampi ptg baru abis.

Tgh hari elok aku soksek sok sek dgn bebudak trainee nk lunch, tetibe kak bos dan dan tu meeting! Berbulu and terus masuk meeting, sblm tu suh trainee beli nasi ayam ngan jgung setongkol. Aihhh mkn jer!

Balik 5.30 terus g foodcourt. Geng ajak lepaking,  Lyana belanja roti telor ngan teh o ice. Then budak braces (cashier jambu kt counter ni) dtg tanya nk tak roti jala percuma? YER KAMI MAHUKAN IA! Amik ko 15 keping untyk 5 org! Aku ngan Farid Joyah je belasah. Yang lain dh surrender! Aku amik gmbr roti jala, trainee aku sound "la tu pon nak amekkkkkk!". Eiii aku sengetkan braces ko Sofea baru kau merintih hibaaaaa! Grhhhhh

Abis gosip balik laaaa.... Deorang sambung keje buat OT sampai kul 9 mlm! Aku tak yah sbb laki aku tanggung, diorang single lg. Sampai umah releks je sampai tertidur2. Adik aku ajak g Keramat umah nenek, aku malas! Dlm pada tu aku syok layan Expose Mistik @ PeejBurhan. Pastu tertibe seram sendiri! Then nk g toilet, keluar bilik lampu dining ngan wet kitchen je on! Hoi tetibe aku hilang ketaqwaan.....pfpfpftttttt! Mana semua orang??!! Mcmkan umah ko besar sgt kan?

Terus g dapor, on lampu. Pfpfpffffttt lahhhh lampu mati. Teraba2 aku cari pinggan, sudu garfu. Jumpa mihum cepat2 senduk and cepat2 msk bilik mkn laju2 kt atas katil. Lepas mkn terus ilang ketakutan itu! Hahaha!

Terus keluar tambah lg mihun kicap peberet aku. Panas2 lg weiiii! Tuang air teh o boleh sampai tertumpah kt baju aku! Rupanya pnutup teko tu arah lain. Lepas mkn mode layu layuan la kan. Dok kene ekon and perot kenyang... Sat tu makcik aku call suh join stimboat, aky ckp tgk la sbb dh kenyang sgt. Mata pon dah kuyu.... Tetiba ada org ketuk bilik, rupanya adik aku. Dia suh keluar jab, rupanya makcik aku anta stimboat! Ha kawwwww! Mkn lagik!

Now aku dah kekenyangan... Mau ketiduran yuk! Nanite!!

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments: