:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, February 3, 2012

Otomen Mummy!

Cuti Hari Wilayah tu tak de bende nak buat (walaupon kain byk nak cuci) tapi aku malas nk dok umah. kang melanguk je rindu kat laki. buhsan seh. nak g melaka tak guna gak sbb Ee keje kat site. maka ptg Selasa tu aku tepon mak ajak g PD je esok. so mak pon kata ok, dia terus g beli bahan nak buat kueh bakar tuk ibu Adam yg tgh preggy ngidam kat kueh bakar mak aku.

Nyum nyum kueh mak aku wehhhh... pagi kul 9.00 camtu g breakfast dulu, layan lontong la ape lagi kan? nyam nyam lagiii. eh makan je kojo eh! lepas tu baru la gerak, isi pert kete siap2 dulu. kul 10.45 aku dah sampai kat Petronas Port Dickson tu. aku tak ingat jalan masuk taman perumahan dia. maklom la dah setahun tak dtg! weeeeehuuuuu.... and Ee yg drive. yu pasal la lupa jalan nyer. aku suh K.Ina amik kat tepi petronas tu. . mak pon nyinggah pasar tani tepi tu. menyempat ajer.
Adam obses Ultramen. sikit2 men.. sikit2 men... melayan je la kerenah dak manje ni.. lagi 2 bulan dia nak jadik abg dah, tu yang ngades lebih. lagi pon Adam demam. sian dia asik muntah je, tp tetap nak main. cer aku layan dia elok je main. org tak layan mula la cranky.

Ni dia nampak aku snap gambar, terus suh aku amik lagi gambar dia.
"mi.. mi... men ni! "


pehhh hensem2 otomen ni mummy susun kan Adam?


Cuaca kat PD panas bahang, but still aku leh tahan. sampai2 je minum jab pastu aku landing. Ibu Adam ngan mum aku masak. Aku tergolek2 jer. Tghari tu masak lauk Tom Yam, yang ni aku rikues. ngidam sgt nak makan Tom Yam. pastu ada sambal sotong and ikan cencaru sumbat. perghhh.. sedappppppp giler! bertambah2 aku makan. selalu makan sikit je, tp hari tu semangat giler! (gmbr mknn 1 pon tak snap, gila lahappppp makan!!)

Aku gerak balik KL kul 5.30ptg. and sampai kat kedai mamak belakang rumah kul 6.45ptg, amd terusn dinner. alhamdulillah.. selamat perjalanan kami. First time aku drive g PD. aku ni penakut nak drive. sejak pakai Forte aku mcm ada phobia sket nak drive. bawak laju 140km pun dah gigil2. eh bukan had laju 110km je ke? Kalau dulu pakai waja g UiTM tau2 dah 160km. mcm racer dolu2. skrg gigil jahhhhh!  

No comments: