:: Mr & Mrs Ee ::

Saturday, July 21, 2012

Puasa Day 01

:: gmbr sambutan puasa kt opis ::

Salam ramadhan!

Gambar di atas takde kene mengena dgn buka puasa hari ni. Itu gmbr lunch Rabu lepas sempena nak sambut kedatangan ramadhan. Tu later2 la aku citer kot!

Sahur hari pertama, mak paksa semua makan nasik!! Sbb dia masak dendeng daging and sambal ikan bilis cili padi. Aku as usual makan roti je la...

Berbuka td, konsepnye tahun ni mcm thn lepas. Menjauhkan diri dari PARAM, kecuali nak carik murtabak Singapore, popia basah.. Tu je kot kene g param. Yg lain homemade kalau boleh. Today mak masak nasi lemak + ayam goreng, aku buat sagu mata ikan and konon dgn tuna roll. Sekali kazen aku dtg anta kurma ngan roti john. Malas aku nak rolls2 bagai.

Then adik no. 2 plak balik bwk air mata kucing, kuih sket, murtabak and again Roti John. Hmmm dh penuh table. Ok la tu rejeki 1st day puasa.

Eh ok la.. Aku eceli nk update pasal mak. Tp kepala aku dh berdenyut2 sgt ni. Later sambung eh!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: