:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, August 6, 2012

One year oledi !

Jumaat, 3 August...15 Ramadhan

Muhammad Aqil Haiqal...mommy's lil munchkin turn one year old!!

Bila kenang2, mommy plak sebak sbb gembira Aqil dah umur setahun! Mummy ko mmg poyo kan Aqil? Hahahahaaaa mcm laaa aku bela dia lama. Bukan apa, syg berlebihannnn sket kt Aqil sbb masa lepas pantang kan mak aku jaga Aqil kejab. Pastu kalau bbsit dia cuti, ibu dia hantar sini. Kdg kalau aku cuti, aku mintak kt ibu dia nk jaga. Mana laaa aku tak syg dia lebih sket kan?

So Sabtu kami ajak buka puasa sama2. Mak masak nasik minyak sempena Birthday Aqil! Then mak suap nasi yg super duper sodap tu kt Aqil. Kemain suka la si debab ni mkn! Mak suap puding roti yg dia buat tuk Aqil mkn. Aqil mmg semangat kalau mkn! Bising mulut dia kalau tak dpt mkn! Aku acah2 suap tembikai, kemain mengamuk dia sampai nk korek mulut mommy nih! Amboi! Amboi! Amboi!

Aqil dah pandai few words like... bak (mintak brg or food), tepuk dahi kalau kita sebut adoi, pandai salam, bye bye, flying kiss, panggil Achu (mak su dia la), abah..erk tu je kot! Haaaaa dah pandai jerit2 marah kalau org cerita pasal dia! Tak sempat aku record time dia marah masa ayah ibu dia cerita dia tak mo duduk walker and car seat. Mmg kelakar!

Ape pun, mommy really looking forward for this coming raya sbb semua munckin mummy akan raya umah kami rite after umah nanny! Aqil cepat2 pandai jalan eh, pakai baju raya nanti mesti encem! Mummy bought 2 kemeja as a birthday present for Aqil!

Happy Birthday Aqil... mummy cayang Aqil ketat2! (Kak Nana, Abg Eein, Kak Esya, Abg Adam and baby Kasih too!)

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: