:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, August 28, 2014

Kuching Trip - Day 2, Part 1

Salammm

Kita sambung hari ke 2 ye. Hari ni padat sket xtvt..

Apepun kita We-ficontinue! Ni kat depan Tune Hotel. Tema baju MERAH ye!
Aku tengah holiday pun call masih berdering.. yang tasubsidiaries lammmvideo caol bagai nak show documents. Macam laaaa takde org lain kat office yang boleh tolong. Anja anje sangat agent2 aku neh..pfffttt!
Saje nak buh gakkkk! Masa ni otw cari breakfast. At the end makan kt McDonald's gak. Macam kan kat KL takde McD... eh mesti cuba! Sebab kat KL tak ada jual MANOK Goreng! Kahhhh matik laaa marah org2 Kuching kang!  
Since 2007 Aku dah beberapa kali datang Kuching belum pernah ambik gambar kat sini.. Inikalilah ambik, baru betul tanda aku dah sampai sini! 
Lepas makan g tepi Sungai ni.. konon nak ke seberang. Bole beli kek lapis and nak pegi ke bangunan DUN Sarawak tu.. one of company project aku dulu.. TAPI aku gayat nak naik sampan and nasib baik cuaca sangat panas terik dan menyebabkan KETIBAS terhamat. 
Maka Puteri Lilin hanya berlindung di tepian Waterfront Sungai Sarawak. Terus call collegues aku suh kutip kitorang g ofis.
Depan opis kitorang kat Kuching.. hihihi... 1st time untuk Lyana sampai branch sana nak tutup baru dia dapat Datang visit
We all lunch kat nearby restaurant je?. Aku & Arill Makan Mee Kolok. Pompuan ni makan Laksa Sarawak. Muka kelat abis sebab kalau orang tak biasa makan, rempah Laksa Sarawak ni ada bau jamu.
Mee Kolok... sik berapa nyaman ney. 
This is Robert. Despatch cum driver.
Membunuh masa dengan selfie kaca mata hitam. Pastu carut kat Lyana 

"weyyyy bodoh lahh spek mata kau nehhh. Buruk dah muka aku!"

Padahal muka sendiri lebar kayak jam dinding kat stesen ketapi lagiii mau salahkan kaca mata Marc Jacob si Lyana. Carut dengan sengaja di situ.
Kekasih gelapku! Hi Marc Jackson... my team untuk branch Kuching


We all dengan our beloved Tea Lady.. Kak Siti @ Bed. Lama dah dia keje.. dekat 20 tahun lebih tak silap. Now our sister company amik staff2 kitorang keje dengan others subsidaries... mostly yg non exec la yang dpt transfer. Yang lain cari haluan masing2. Semua staff branch sana dapat VSS.

Kat bilik ni jugak la aku lapor diri ke HR tahun 2007.

oklah.. kita sambung citer petang kang, tak pun esok esok je lahh kalo rajinnn

No comments: