:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, December 15, 2014

Hijab

Salam and good day peeps!

Lama tak bersiaran.. cam malas je nak menaip.. tp nak bebel jugak.

Alhamdullah.. sejak aku mulakan fasa kehidupan baru dan semperna kedatangan Maal hijrah aku dah mula berimej baru. Yang aku sendiri tak jangka untuk pakai terus. Tapi mungkin ini hidayah yang Allah beri untuk aku.


Dan insyaallah.. tahun 2015 aku akan mula bertugas semula seperti biasa. Mohon korang semua yang sudi singgah di sini mendoakan kesihatan aku bertambah baik hendaknya. Insyaallah.

3 comments:

A.I said...

aku doakan semua yg terbaek utk kau. lebiu so much ^_^

fazilzura said...

semoga ko cpt smbuh beb ..

sama le kite 2015 start kje ..

mamabeauty said...

In Shaa Allah semoga dipermudahkan urusannya..

comei dah tu berhijab..