:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, December 18, 2014

Sakit!

As Salam

Menggigih nak hapdet. jab lagi pening.. yapuddaaa.. sebebarnye aku ni sakit tetibe je bisul kt kepala! Sakit hoii... serius sakit sampai bengkak kelenjar sebelah muka. Muka bengkak kalah pakai botox. Sakit ya rabbi.. menahan dgn air mata wehhh... selagi tak betul2 naik masak selagi tu  la berdenyut denyut! Hazabedahhhhh!!


Naik tercekik makan ubat ni. Tapi nak baik punya pasal hadappp!

:: Menangis ::


Sakit2 tapi suka je nak anje anje kat fesbuk kannnn.. but seriuosly sejak.arwah mak meninggal ni la first time aku nangis tersangat sangat rindukan MAK !.. yelaaa selama hidup sejak lahir smpi la akhir nafas arwah mmg aku depan mata dia je. Tak pernah pisah.. so kalo aku sakit dia yg akan tlg masakkan tolong bagi ubat.

Malam tu rase sakit sangat. Aku menangis tahan sakit and tetibe teringat arwah mak. Terbayang kalaulah beliau masih ada mesti dia akan bantu aku. Aku nangis semahu mahunya kat laki aku.. laki aku tanya sakit ke?

Aku jawab.. "nak makkk!! Ayg nak makkk!"

Laki aku takleh buat apa laa.. terus tlg sapu ubat kt kepala aku. Pastu aku peluk dia. Huh lega dah nangis. Pastu konon masuk bilik mak kejab. Tetibe rase nak carik mak nak suh mak buhkan ubat. Huhu.. merembes lagi aku nangiss.. lepas tu legaaa.. 

Maaf ye.. aku bukan meratap pemergian arwah MAK atau ABAH. Sungguh pun aku dah tak ada kedua ibu bapa lagi waima makpak mertua pun.. belum pernah la nak meratap pemergian.mereka. sesekali akan rase sendu..rindu sangat. Tapi tak terluah.. rindu yang tak berpenghujung...

Tapikannn.. sebalik status yang aku up kan tempoh hari.. ada sape2 penah ke buat or dgr ritual mcm ni??


Speechless!!


2 comments:

A.I said...

oh maiiiii!!! len mcm je gaya kwn ko suh buat tu. sedekahkan Al~Fatihah je pon dah cukup la nak oii..

kau telan jelah ubat2 tu. leh lega skit sakit. take care ye..lebiu lebiu lebiuuuu...

Alyn Aellynn said...

Karot komedia!!

Lebiu too kakak aijahhh