:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, November 9, 2009

Besday Ms Durex

Aktiviti lesbo lesbo di teruskan lagi dgn acara selebrit besday Dak Merah. So, sepeti biasa kat mane lagi kan mak2 hayam ni bekumpul.. Di Kotak Merah, Pavillion. Masing2 ambik cuti, ada yg EL, ada yg curik kuar dr opis, ada yg 1/2 day... aku je baik tau! Aku pegi keje, malangnyer aku x jumpa pintu masuk opis.. so, terpaksa la aku g RB kan? kan?
Gigih aku meredah 14 station dari LRT Damai ke Asia Jaya untuk pandu arah mak yong neh... besen aku x ketinggalan jugak. Terima kaseh kepada En Syam yg memberi pelepasan... (kami happy dpt tumpang kete ko paehhh)
"Aku dan Dirimu" - feeling abis ko Ilaaa

Live dari RB - sian ko k.sue, tinggal sorang2 kt YM

Ko jgn rapat sgt besen, kang Aqil dpt adik lagik kang

Peghh.. k.wil siap atas kosi tu nk shoot yg terbaekk

KEK ini sgt sedap.. sedap sgt2! Tq paeh as sponsor
B'day Wish: "I wish nak naik WISH ari ni'...
Mak2 hayam yg memonteng .. kahhhh

Posing kat kete En Azmi Norsit

Amik bau... fooohhh fooohhh aminnnnnnn

Lenjannnnnnnn

" Happy 27th Birthday Sya "

No comments: