:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, November 30, 2009

Try2 jer

Aku tak tau nk ckp ape dah... Aura ape yg dah masuk dalam badan aku neh. Nak kata main Cafe World x layan pon... tp lately ni aku sgt rajin nk mencuba dan terus mencuba... asal teringin je, terus membuak2 nak buat mknn yg ku teringin.. sabtu lepas aku g beli brg tuk buat beef pie untuk gathering Sabtu depan tp x de jual daging. Alasannyer sbb musim korban, akut x de org nk bli.. ape da.... (sian kami yg x dpt pon secebis daging qurban). Sampai je rumah, tetiba aku teringin nk mkn BREAD BUTTER PUDDING + VANILLA SOS. Terus besilat kat dapor jam2 tu jugak.

Taraaaaaaaaaaaa!!!
Alhamdulillah.. menjadik walaupon FIRST TRY. Aku ni memanjang je "1st try..". nampak sgt aku jarang2 dan kadang2 je masuk dapor...

1 x hua...
2 x hua...
3 x hua...
huaaahuaahhhuahhhh

No comments: