:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, July 6, 2010

Saket Kepala

Salam semua

Semalam aku berpuasa ganti (heheheh terhegeh nak ganti kennnn). so semalam aku puasa tanpa apa2 halangan. alhamdulillah. aku nekad nk jugak puasa sbb aku x de simptom loya2 or muntah2, so aku rase aku BOLEH. ada jugak yg advised jgn puasa sbb aku still early stage n baby need more nutritiens. tp aku rase x salah as long x memudaratkan. betul tak?

Mase puasa biase la mesti rase ngantuk kan? dah ptg2 lepas asar aku dah rase ngantuk giler. dok tahan2 la kan. x kan aku nk tidur time kije. so dok tahan2, sampai badan seram sejuk. Aku sahur pagi tu 3 keping sandwich telur + 1 mug susu. Selalu mmg camtu je aku sahut. Maybe sbb aku preggy, sbb tu rase TAK CUKUP kan? haihhh.. ape2 je la kan. Balik nak drive tu rase cam x yakin je. tp kuatkan diri gak drive balik tu.

Aku berbuka smlm 3 keping strudel Apple & Laksa ... dgn kepala berdenyut2 tu, byk gak aku mkn. Aku ingat pas makan dah lega... hambikkk, terus kiok. Terus masuk bilik tidur. Kul 1 terjaga pon still berdenyut2. Aku bgn mkn nasi sket layan drama till 3.30am. pehtu zzzzzz la.. So, hari ni aku xpuasa. Esok kite cuba lagi eh. daaaaaaaa......

p/s: kowang rase aku saket kepala sbb mkn sikit time sahur atau sbb aku tahan ngantuk sampai jadik saket kepala?

No comments: