:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, April 30, 2014

Aduan kesakitan!

As Salam

Sepi je blog neh. Tuan tanah tak sihat. Almost 2 weeks perut meragam je. Mcm ada kipas lam perot. Aku suspek aku tak boleh makan sambal pedas rasenye. Combine pulak dgn bad habit aku yg selagi tak lapar selagi tak heran nak makan. So rasekan ka bila badan dah masuk angin.plus tibaiiiii makan nak pedas je. "Chair Red Bear Red" (read: ciritbirit) la jawabnye... Kalau nasib tak baik kene time air kene catu. Hazabbbb hidup!


Dulu aku selalu sakit perut gini. So doctor suh makan yogurt. Kalu boleh PLAIN YOGURT tuh.. Dedulu tak suka sebab masam. Now dah ok tapi kene buh sesudu kecik any flavoured jam.

Flavoured yougurt ni sedap makan sejuk2. Ni biskut cicah camni pon sedap. Kali potato bread cicah yogurt pon sedap! Trylah.. kot kot engkorang tengah diet ke kan?


Ini bukan Pavlova... Just plain yogurt campak strawberry ngan kiwi je... Masam nak mamfosss! Mashammmmm!!


CHOCO OATS
Ini havoc! havoc! havoc! Semua dok gebang sana sini. Macam2 price org quote. Aku pon nak try test gak. Last week masa lepak umah nenek aku dok gebang pasal sekut ni makcik aku ckp kazen aku ada jual. Haaaa molek! tak sempat nak order mak teh aku kasik sepeket besor.  Packet yang OATS & WHEAT tuh.. sedap wangi sekut ni... yang ni keluaran kilang dari Johor Bahru. rase dia manis and sticky sket.

Thrn weekendnye aku call kazen aku ckp nak perisa lain. aku dok familiar ngan hat yang OAT-Choco tuh.. kan bersepah orang jual gitu. So order 2 paket. Of coz la dpt rege SEDAGHE kan bak kata Wak Doyok! yang ni kurang manis sket and tak sticky sangat. Rapuh je tekstur sekut ni. I like liddatt!

So ni je la makanan yg aku dok ulang makan sepanjang aku saket ni. Selain roti ngan bubur. Haihh aku ni dok risau badan dok naik ni. maklom laaa dok umah dah 6 bulan! risau baju raya tak muat je nanti kan?


Itu  je nak cerita.. terimalah gambar selfie dari tuan tanah yang muka besor pinggah neh! Dengan bibir terbabas gojes! Eiii pasannnnn!

- Bubye -

No comments: