:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, April 17, 2014

Seoul Garden

Assalamualaikum

Wahh rajin tak iols update? Kalau boleh nak update selalu.. last year sikit sangat entry aku update. Padahal byk je story nak coret kat sini. Maybe last year terlalu busy.. now bila tgk gmbr2 dalam folder kemain banyak! Now rase rugi tak update. Sebab apa tau? Gambar2 kat blog sendu ni sync kat folder gallery handphone aku.. so bila kebek balik gmbr2 tu ada la kenangann.. pastu kebek balik cerita yang aku up tu.. oh manisnya untuk di kenang. Walau pon orang yang singgah blog tak ler riban sehari.. tak kisahlaa.. janji untuk kenangan aku masa depan. Ye tak?

Aku dgn pompuan kesayangan.

Isnin aritu nak g Pejabat Pos. Malam sebelum tu masa nak enter parking mcm ternmpak Pejabat Pos kt basement parking. So ajak la mom and adik again ke KL Festival Mall. Dengan misi nak g makan SEOUL GARDEN! Hhahahah motip sangat ko pompuan!

Tengok kt fesbuk pompuan ni update tgh makan coklat atas katil. Whatsapp dia tanya nape x kerja? Dia kata MC. Ok set..Lets lunch together bebeh! So kutip la dia di tepi jalanan tuh.. hahhaha kalo dia baca ni mau kene carut aku ni!


Adik aku tengah coti sekarang sementara tunggu result pre-diploma dia. So dia ada senang sket. Dia je la yang drive. Di sebabkan dia je yang dah pernah makan kat sini.. kena la bawak dia supaya iolss tidak kelihatan very the village people. haahahahha


Steamboat and Grill... okey2 je la. takde la sedap sangat bagi aku. AtLeast dah cobaa.. pricey gak la.. aku rase makan kt Chilis 4 org pon lagi muran and food kualiti lagi bagus. Kitorang makan semangkuk steamboat and sepiring grill2 tu dah kenyang. Kalo org jenis leh sumbat makan berulang2 mmg berbaloi laa.. 


Perempuan ni memang jadi assistant aku sampai bila2. Tu la motip ajak dia. Dia la tukang jaga aku kalau kita travel. aku nak makan apa semua dia la bantu. Love you kesayangan.. Dia kalo datang rumah aku pon dah macam rumah sendiri. Kira dia Executive Bibik aku la.. nak makan? g la goreng karipap ke.. nugget ke.. nak minum? bancuh la sendiri. amik je la apa2 yang ada lam esbok kt dapor.



EMAK kesayangan saya! Mak sekrng tengah kimo lagi.. biase la bila kimo effect kimo tu x menentu. Now rambut start nak gugur. Pastu lidah dia langsung x leh makan pedas2. Pity her. Sebelum ni tangan dia bengkak. Memula kanan.. pastu kiri macam tangan Popeye dah. Tapi masa kitorang makan kt sini, tetibe mak boleh makan pedas. Alhamdulillah sgt.. mak happy dapat makan pedas. Tapi esoknya backto normal. Alah pedas. Tkpe mak.. syukur dapat makan sedap kejab. Nikmat! Kita kalo makan tak pedas confirm payau je mulut. Selera pon leh hilang.

Ok laa.. tu je nk cerita. Korang lunch apa hari ni?



No comments: