:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, August 21, 2008

N3 berhari-hari

Sabtu, 16-Aug
Hari ni pagi2 dah keluar pergi pasaraya NSK kat setapak. byk betul beli, maklumlah nak kenduri. saya tolong jaga troli je... nenek ngan mak saya la bertungkus lumus memilih, mencari, apatah lagi membayar.. hahahaahhaha...

Lepas 2 jam, balik rumah mak cakap "ok kita pergi Tesco plak beli udang"... owh tidaaakkk!! lucky ler adik saya tu ada. hahhahaha... amek ko, kete ko jadik busuukkk wey! saya duduk rumah kopek bawang hokey. (wahhh rajinnyer saya ^0^).

Petang tu mak ngah & kazen saya dtg. ngan makcik2 saya yg havoc pun datg. gentel karipap. saya x pandai kelim, saya tlg mkn je ok la kan?

malam tidur kul 2pagi. time tu sakit2 satu badan & asik batuk cam lelah jer saya ni.. uhukk uhuukk!


Ahad, 17 Aug
Hari ni Kenduri Tahlil arwah abah saya masuk tahun ke 2 (meninggal: 15 ramadhan, 8/10/2006). Selalunyer buat tahlil untuk semua ahli keluarga la jugak. kali ni saya buat tahlil untuk arwah abah Ee jugak. dunno la brp tahun dah abah dia meninggal. alang2 tu, buatkan sekali ape salahnyer kan.

Pagi ni mase mandi saya sgt lemah. batuk, rase cam semput pun ada, then badan start panas. sah la demam. lepas je jemputan balik, saya pun tidur2 ayam kat kerusi depan umah nenek. x larat sgt. lepas mak bg air yasin, saya ok sikit. tp mlm nak tidur punya la payah. batuk kung kang kung kang! adoiiyaaiii.. saja nak suh saya amik MC.

hari ni kan, saya dpt jumpa kazen saya yg balik dr Bath, London tu... at last dpt jugak jumpa baby Firas yg sgt commeeeelll tu.


Isnin, 18 Aug
I'm on mc today... demam


Selasa, 19 Aug
Lupa apa saya buat hari ni....


Rabu, 20 Aug
Hari ni saya sampai kat parking Orange tu kul 8.30am. cam biasa la kan.. tp pelik sungguh. Parking almost penuh, sampai saya kene park jauh sket la... ei, tak suka!

Petang bos saya panggil... la, dia ni skrg asik panggil discussion la.. briefing la.. meeting la... mesti kul 5.00pm ke atas. wehhhh... i balik 5.30pm tau!!!! kul 5 tu jugakla start ujannnn... lebat betul. nak puase mesti hari2 ujan. x pe, bulan pose i balik 4.30pm ok! so, lepas tuks tuks ngan dia, tgk2 dah 6.10pm. jenguk bawah dah jem. adoiiyaiii... dah ler pagi td budak parking dah sound tayar belakang kurang sesangat anginnnyer.. ei,,, hangin.. hanginnn...

nasib jem x mcm jumaat lepas. pobia hokey! takut terlanggar lagi keto sesape plak. hiksss

Khamis, 21 Aug
Pagi ni saya claim unrecorded leave. Last week ada function kat hotel, saya kene tunggu, so dpt ler OT. so saya claim la pagi ni. actually, nak g spital amik darah. tetiba seram plak ngan jarum. walhal dulu masuk spital relaks je.

sampai turn, misi tu nak cari urat darah pun susuh, abis derrang kelepak kelepuk lengan ni. at last dpt pon. alhamdulillah.. balik ujan punya la lebat, jalan plak jem kat batu caves. nasib kat susur je. then mak ajak makan. saya mkn cam org seminggu x mkn. saya order telur half boil ngan roti canai banjir. lalalalla... lunch x yah ambil la kan?

kul 1 baru gerak g keje. masih ujan lebat... jem jugak la nak sampai ofis. hari ni cam org kaya sket, park kat opis sejam RM2.50. so 4 jam=? kirala sendri...

Balik Dear ajak jumpa. ok la kan.. then ajak g Wah Chan nak collect buah rantai saya yg saya orderr hari tu... tetiba Dear ckp... "kita ambil la something tu....

Horaayyyyyy! SOMETHING for SPECIAL DAY dah ada kat saya sekarang!!!


No comments: