:: Mr & Mrs Ee ::

Sunday, August 31, 2008

Akhirnya TERTUNANG sudah...

Seperti yg dirancang, seharusnya majlis hari ini cumalah RISIK sahaja. Saya mmg dah bincang dgn dia & keluarga untuk membuat majlis risik je tanpa perlu bertunang. Dalam erti kata lain, seringkas yg mungkin je la memandangkan kepada beberapa perkara yg tidak mengizinkan.

Persiapan saya seringkas yang ada. x ada baju baru, bilik tidak di hias bagai, tiada juru make-up, tiada PhotoG pada majlis ini. yg ada cumalah hadiah aka hantaran yg rigkas tp dilihat seperti acara selayaknyer... hanya pakcik & makcik saudara 5-6 org sahaja yg ada. seorang kazen pun tiada di sisi semasa majlis saya... so, sad...

.: Dari saya untuk dia :.

.: Dari dia untuk saya:.


Alhamdulillah, walaupun majlis di kira mcm 2 in 1 saya rasa amat bersyukur. Thanks a lot kepada yg bersusah payah membantu segala persiapan dan perancangan majlis ini. Majlis seringkas ini, bukan bermaksud melupakan sedara mara, tp terjadi di luar jangkaan saya. To all my beloved cousin, aunty & uncle... so sorry kalau ada rasa tersinggung. sekali lagi.. perkara ni berlaku di luar jangkaan.... Jumpa di majlis pernikahan & perkahwinan saya tahun depan.. doakan segalanya berjalan dengan baik. Insya'allah..
Love,
Aellynn Darlene

No comments: