:: Mr & Mrs Ee ::

Sunday, August 10, 2008

Uhuk.. Uhukkk



Uols... saya sakit tekak, batuk, selsema & rase nak demam la... mungkin angkara di atas kot! **wink**

Balik dr mendating jumaat tu, saya ckp la kan...

" dear, cam teringin nak makan durian.. kat s'pore tu sedap2 belaka duriannyer, cam teringin lagi la...."
pastukan, dear jalan je, pastu saya wat2 ler majuk. siap dear benti emergency brek!! nak patah balik g tempat org jual durian tu. wakakakakkaaaa... pastu saya ckp, x pe la anta saya balik cepat2, sbb nak anta adik g tuisen & anta mak g tahlil jiran. ha... balik sy terus kecek kat mak saya la... tp beli x byk la.. 3 biji RM10 je. (dear pun cam rase bersalah jer muka tu ;p)

9.30 mlm amik adik tuisen, mak belum balik tahlil lagi,,, saya cam x sabar je.. terus amik durian yg pertama. wallawehhh... sedap giler sampai lupa nak simpan sikit bhgn untuk mak (sbb fikir ada 2 biji lagik!). balik mak saya cakp..." pesal x tinggal mak sikit?".... wah... saya rase berdose giler... tetiba teringat "telur tembakul". berbakul2 saya mintak maaf. rase bersalah weh!!! tp mak saya ok jer..... hikkkkksssssp)

No comments: