:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, August 15, 2008

Tercium montot ^o^

Dalam jammed2 tadi... sempat la termenung2, verangan2, kutuk mengutuk dlm hati... hikksss

sekali "bukkk", bergegar kereta sket. Alamak... terhantuk ngan kete Saga BLM la pulok! hahahhaha... memula saya kutuk2 la kete ni, sbb design bontot kete buruks! wakakaka... sekali ntah camne, x tarik handbrek ler... pe lagik, tercium la... mamat tu siap kuar tgk. almaklum la kete baru kuar plak tu. then saya reverse sket. wahhh... mamat tu marah giler arr... ek elay, cam le kemek kete dia...keta dia ok, kereta saya pun ok. saya angkat je, tingkap pon x bukak. dia membebel2. saya angkat tangan lagi n senyum2 tersengih2 ... hhahahahah.. keji! berangin je mamat tu!

lepas dia masuk keta, dia pun cam pecut la kete dia, larikan kete dia dari saya mungkin takut kene langgar betul2... sekali, ntah camne ada sebijik lagi kete dr belakang kete saya pecut n nak potong kete SAga tu... saya tgk kete Saga tu cam terperanjat sbb tetiba je kete lagi satu tu muncul n nak potong dia.. hahahahhaha.... terhuyung hayang kete tu saya nengok. tu la marah lagi saya, kan nyaris eksiden! puiiiii....

pesanan saya: Bertimbangrasalah di jalan raya! Pandu cermat keta ekau selamat!

No comments: