:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, June 21, 2010

Alhamdulillah

:: My mum yg di depan sekali ::
(Keadaan dia lepas 3 weeks)

Salam Semua...

Lama x update blog. bukan ape, sbb byk sgt mende2 yg mendatang dlm kehidupan ni. ewah, ko mcm masalah negara plak. tp ini cerita betul. bila kita penat, kita runcing.. kita perlukan ruang untuk berehat, berfikir.. tul tak?

For readers... (ada ke?) especially kawanku2... Alhamdulillah. my mum dah sihat. Tgk gambar dia yg sgttttt la ceria. syukur sgt2 mak x terlalu lama menderita sakit lepas operation. So, sekarang ape yg kami buat ialah ikhtiarkan perubatan lain & pemakanan yg terbaik untuk dia.

Sekarang mak duduk di rumah sahaja. berehat2. ye la dah puas bekerja kan.. eh bukan la keje ape, sblm ni dia menjahit baju. so for coming puasa ni, of course dia x perlu fikir2 pasal baju org (yg penting mak aku ckp nak jahitkan baju aku tuk raya..) wakkakakak! ala aku x kisah pon, sblm dia operate aritu dia dah siapkan 2 pasang. so aku x kisahulang tayang balik baju2 tu, yg penting mak sihatttttttttttt kennnnn?

Progress mak skrg, dia dah buat latihan fisio sendiri kat umah, dah leh buat keje2 rumah cam biase. lucky dia kene sebelh kiri, at least tgn kanan dia still leh guna. Sabtu baru ni dia nk drive kete. pastu dia x leh tolak gear (manual). So she felt soooooooooo down! tp aku ckp, x pe mak.. cuba lagi jgn force. yg penting selalu buat fisio tu k! caiyok mak. u can do it!

ok benti sini la k. aku plak cam menitis ayaq mata cerita kesah mak aku. ape pon, doakan kesihatan dan kesejahteraan my mum berpanjangan.

Salam.

3 comments:

Miss Moon said...

caiyoook makcik...wah hebat mak aelyn ...dia sangat kuat semangat

saveme_zero said...

mcik..moga mcik cpt sembuh yer. mmg nmpk keceriaan jelas terpancar diwajah mak ko ni alyn..syukur dia strong

Ciklinn said...

semoga makcikk terusss sihat walafiat..aminn