:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, December 21, 2011

1st day ke office

Hari ni hari pertama g office lepas 10hari bercuti. Malam td jenuh aku paksa diri tuk tidur. Kul 10pm aku dah get ready nk tidur tp dok pusing sana sini sambil browse tablet sana sini. End up battery tab ngan bb kaput. Mata aku tak lelap2. Kul 3am kut aku baru dpt tidur.

6.30am dpt bgn dgn segarrrrr bersiap2 ke opis. Kul 8 am aku dh sampai. Sorang pun lom sampai. Huh legaaaa... Entah apehal hari ni rase berdegup2 jantung nk sampai opis harini. Sebab? Sebab aku rase bersalah cuti tak prgi mana2 tp tak masuk opis. Boleyh? Who cares kan? Mcm ape je rase bersalah padahal mmg cuti aku kan. Ke aku obses kerja? Puiii ahhh

Pagi2 dtg kerje terus bancuh air, terus check email.  Jenuh aku nk perabih satu satu email tu. Tak abis baca masuk meeting, abis meeting kul 11am, check email, call client, call branch.. Pastu masuk meeting ngan trustee pulak.

Hoiiiii masuk opis semua keje melimpah2!

G tapau, mkn sambil begosipan selama ketiadaan aku. Feeling duta opis! Puiii ahhhh.... Ok pas mkn relax tp start org handover keje kt aku sebab esok dah start org lain cuti. Giler bab derang ni, next week aku sorang je kt dept. aku! Heaven wat keje sorang2...

Iklan: masa meeting ada rest kejab, Mr.E roger broker nk open session kt Redbox Pavi 30hb. Mode adalah gedik di situ!

Teruskan kerja, siapkan presentation tuk projek mid january kt KL Convention Centre. Tup tup dah kul 5.30ptg. Giler segan nk balik on time. Tapi terpaksa balik... Bos dok lalu lalang belakang aku. *bos, tumpang lalu. Nak balik*

Gagagaaaaaaa........


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments: