:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, December 20, 2011

Supplement

Vavavavaaaaaa

Muda2 dah telan macam macam dek non! Ni la nutrisi tambahan yg aku amik hari2. Kalau tak amik aku jadik lemah longlai! Dah amalkan semua ni kuat la sikit dari badang! Wawakaaaa

1. Monavie red : 60ml pagi

2. Lactolite : sepeket pagi & malam. Utk kebaikah usus.

3. Pil Maharani : pagi 15 biji, mlm 10 biji utk kesihatan dalaman.

4. GLA shaklee : 2-3 biji sehari lepas makan

5. Monavie purple : 60ml malam

Besides, aku mmg pakai korset PREMIUM BEAUTIFUL tuk maintainkan figure aku dari membongkok and of coz la nk badan get in shape. Aiyohhhh kang belum beranak pinak lemak tepu berkoyan2. Malu la laki aku kalo bini dah mcm tempayans! Nak bwk g majlis pun malu weiiii. *ingatan untu diri sendiri*

Korang mkn supplement apa2 tak? Meh la kongsi. Leh gak la aku try jugak.

Teringat seorang teman,  aku dok puji kulit dia halus mulus. Sekqliiiiiiii

"ko nak ke lin? Nanti aku jumpa kau yeh tunjuk benda tu. Kalau nak murah ko beli 10 botol terus. Aku amk brg ni dari Thailand. Nanti aku ajar ko CUCUK eh"

Omaigodddd! Cucuk2 ni mak seremmmmm! Made in Thailand plak tuh! Kang muka aku herot berottttt kang nok!

ADA BERANIIIII?


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments: