:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, December 29, 2011

Memori 2011

Titipan kenangan 2011 nak jugak aku coretkan suka duka sepanjang tahun ni.

Pemergian… Al-fatihah
1. March - Pemergian Arwah Cousin sulung (sebelah arwah abah)
2. April - Permergian Arwah Nenek (Sebelah arwah abah)
3. May - Aku keguguran kali ke 3
4. July - Permergian Arwah anak saudara (sebelah arwah abah)


Kerjaya
1. Pindah ke office baru (bkn kerja baru ye)
2. Naik gaji 3 kali tahun ni!! ~ alhamdulillah
3. Dapat bonus 3 bulan (suka!!)

Holiday
1. Melaka – follow urusan kerja Ee
2. Kemaman - follow urusan kerja Ee
3. Port Dickson – family gathering
4. Teluk Intan – menziarah maklong & kenduri kahwin anak dia
5. Pangkor – sport club company
6. Lumut – Team building company
7. Singapore – wedding & Holiday with Family
8. Guilin, China -> postponed 19 Jan 2012

Mom
Alhamdulillah, keadaan mak semakin pulih and mudah mudahan pulih sepenuhnya dari cancer,

Harapan 2012
1. Semoga mak dapat pergi menunaikan Haji
2. Semoga rumah kami siap sepenuhnya and dapat pindah ke rumah sendiri
3. Di kurniakan zuriat hendaknya.. Amin
4. Nak pergi honeymoon lagi (eh gedik!)
5. More holiday trip . . .KOREA? heheheh
6. Semoga Ee dapat job yg lebih baik and gaji byk (sbb aku nak duit belanja lebihhhhhhhh lagik!)
7. Nak holiday ke Pulau2 tp nak g ngan kawan2 bujang, nak tinggal Ee (kahhhh)
8. Semoga birthday aku pada 4 March, umur aku tak berginjakkk. Senantiasa 21 forever! Boleh?
9. Many moreeeeee… Insya’Allah.

Bila aku kebek2 entry lepas2 for year 2011 Alhamdulillah… byk plak tempat yang aku berjalan. Berjalan luar KL ler, sama ada bercuti ngan laki, kawan2 or family... semoga tahun baru memberi lembaran baru dan lebih baek dari sebelumnya.

1 comment:

Azalina M.Salleh said...

selamat menyambut tahun baru manjewww... aku doakan segala harapan 2012 ko akan termakbul dan sentiasa gembira... utk list harapan 2012 no 7 tu ko boleh masukkan aku dlm carta k.. hehe sbb aku masih bujang