:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, March 30, 2012

1st Giveaway untuk kamooo!

Assalamualaikum semuaaaa
Mai mai rapat! Aku ada special untuk kamoo, kamoo dan kamoo!! Sempena meraikan hari lahir aku yang masuk 3series and wedding anniversary yang ke 3, maka aku nak buat Giveaway untuk korang… suka tak? suka tak? suka tak?


Korang stay tune ye. Next week aku akan publish kan entry. So rajin2 la jenguk blog aku! Antara hadiah yang aku nak bagi – Voucher Jusco RM20.00, Body Wash (Body Shop), Beg Hanger (S’pore), Fridge magnet from Singapore & Vietnam and beg mekap blink blik.


Amacam? Menarik? Pemberian adalah berdasarkan “First come , First serve” gitew!


So stay tune eh?

Ikhlas dari Puan Belog yang chumel & baik ati!

Happy weekend yuholss!

1 comment:

Azalina M.Salleh said...

aku terkecuali la beb.. bgi la semua di atas sbgai birthday present aku.. kihkihkih dpt salah satu pun wokey.. hehe