:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, March 30, 2012

Pavlova for Love!

Semalam kan.. semalam kan… kan Anibeseri wedding aku laki bini. Semalam jugak ½ hari aku sentap. Sbb malam sebelum tu, tepat kul 12 malam aku bbm la kat laki aku. Wish eppy anibeseri bagai. Sekali tak reply! Sentap la aku kan.. dah sampai tgh hari dia tak call. Sentap! Sentap! Sentap! Dah la takde disisiku, leh tak balas bbm. Tak call aku kan?

Tak leh tahan, lepas lunch aku call la… sambil berjijiran air mata ckp dia tak ingat la, tak balas laa… dia ckp dia reply, huh bbm problem la tu! *rugi aku sentap ½ hari* . pastu dia pujuk bla..bla.. bla… pastu janji malam nak dinner sama, sampai rumah kul 6.30ptg la apa bagai. Balik2 tgk laki lom sampai. Sentap lagi! Sentap adalah sebati dalam jiwa aku eh! aku bbm, & sms sentap2. Dan dan ckp otw! Sampai2 aku buat derk je layan tab. Ye la sentapkan tajuknye. Pastu dia hulur paper beg Alexis.

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


PAVLOVA!!!!! Suka! Suka! Suka!

Bapak sodap! Tapi konon nak makan ngan laki, tp laki aku dah siap sental Wagyu steak bagai! Huh nak sentap gak boleh? Tak pe.. takpe… janji dapat makan Pavlova yg diidam2 kan.. so yummehhhhhhhh. Aku makan dgn mak ngan adik aku. Alhamdulillah.. dapat gak menikmati Pavlova! TQ Bobot! *hugs & Kisses*
 
Kul 9.30mlm konon nak keluar makan , tp kenyang. Terus ke TGV Wangsa Walk tgk muvee “Jangan Pandang Pandang”. Sumpah kelakar abisssssssss!

Sekian, itu saje cerita ulang tahun perkahwinan aku yang sempoiiii. Eh ada makan2 dah last week, tu aku update later2 la eh.

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments: