:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, March 5, 2012

I'm Not Single !

"Me... Alone"

Smlm kan birthday gegurls uolss! So mmg takde upacara apa2 pun. Takde plan apa2 smlm. Takde sambutan ape2 (tak sanggup je nak celebrate angka *3+* sebenarnya.) Well, apa ada dgn umur? Ecececehh... Yg penting aku enjoy!

Smlm aku attend wedding my classmate. And dia laaaa budak perempuan yg terakhir kawin. Yg lelaki ramai lg kot yg belum. Aku sure la yakin n pasti sbb aku kan ketua kelas! Harus la aku giler kuase di sitew! * kak Pretty Rina, mmg saya la kat majlis tu!*

Sebelum tu.. Aku dgn Ee tgh golek2 top up kasih syg la katakan. Then my bff Eliz and Mel call wish birthday and ajak g wedding Aju. Aku macam... Pfffttt! Ajak Ee mati2 dia tak nak. Siap tarik selimut bungkus diri macam kueh ketayap. Ok aku sentapppp lahhh! Ye la aku kan dh kawen, asik jalan single je mcm org takde laki kan? Tekad aku g sengsorang. Bkn jauh pun, satu kawasan perumahan je pun.

So siap laju2, sampai sana berpusing carik parking. Aku kan wanita lemah, kalo ada laki main tunjuk2 arah2 jew. Menapak gak la panas2 tu. Nak pakai sunglasses mcm Diva sgt plak. Kang org ingat aku budget retis plak. Dengan pakai heels, mcm ayam berak kapur berjalan terkedek2. Nampak je Eliz, terus aku jerit panggil! *ilang kesopanan aku time tu*

Sampai je elok Mel dh cop tempat tuk kami. Jumpa Aju dulu, amboi kemain tinggi melampai2 dia ni. Cantik dlm persalinan biru Fizz firus. Then g makan, chit chat, jumpa kawan2 sekolah. Sweet je nampak kengkawan lelaki dukung anak masing2. Wahhh "bapak-bapak" sgt korang ni! Yg perempuan anak semua dah 2 org kecuali Mel baru ada si Seif je la. Aku belum ada rezeki lg. Hiks!

Diam tak diam umur makin bertambah, lama dah tinggalkan zaman sekolah. But ok gak laki aku takde, kalo ada sure nak cepat2 balik. Hahahahaha... Ada rezki kita get together la eh! Windu korang semuaaaa...

Daaaaa...

Galaxy note: gambar panten takde! Gitew la kann. Camera aku Ee pakai kat site, kamera gedabak malas nak angkut.

No comments: