:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, April 26, 2012

3rd wedding Anniversary Dinner

Dah Sebulan baru nak jaja! hiksss!! Kejadian di Tony Romas, eCurve. Time tu mum takde, g Mersing dgn adik beradik dia. So sebagai kakak yang bertanggung jawab and bini yang mithali maka aku ajak adik aku ngan laki aku g dinner. Sementelah mase tu aku baru je Bonus, maka biarlah aku membelanja org-org yang di sayang. dan pada hari tersebut adalah bbrp hari sblm anniversary. maka jadikla tajuk entry ni sbg "3rd Wedding Anniversary Dinner". kehkehkeh...

Di sebabkan ini la kali pertama aku menjejak kaki ke TR, maka agak bercelaru minda untuk mengorder makanan. Tapi belasah je la kan.. Let's try the Menu of Tony Romas!
Bread with garlic butter. Nice!
Roma's Samplers
ni makan ramai2... aku makan ni je. sbb aku bkn makan banyak pun. Bake potatoes with cheese tu sgt pitam bila masuk ke ruang rongga tekak aku neh, peh!! terbaek lemak nak mampos!
aku mmg gile jagung! ok tu je yg aku makan!
Rebut makan jagung. laki aku mmg!!
laki aku punya menu. Chicken Tenderland ke Maryland ntah.
But Nasi tu sgt sedap! tp ciken out sket, mashammm!
Senario Burger KAW KAW. ntah apa namanye. burger ni daging dia pun masam2 rasenye. i mean masam2 perahan lemon. most of the food rase "masam". bukan masam basi. but masam2 perahan lemon gitew. actually tak kene la dgn tekak kitaorang. Hubby ngan adik pun cakap tak best kat TR ni. prefer ngan Chillis jugak! takpe la sesekali tukar port kan?
Laki: Thank you ayang... belanja this time!
Bini: #Tangan di Dada, Mata Juling ke atas!!

No comments: