:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, April 13, 2012

Aqil sok sek!

Assalamualaikum kawan kawan mommy!

Nama shaya Aqil! Saya budak notty lagi cute. Sekarang saya sibuk merangkak and kuat makan. tengok body shaye la kan? Shaye sgt lasak. Semua org tak larat nak jaga shaya. Mommy pun tak kuase nak layan shaye kadang2.
saya rajin bangun pagi. sbb nak prektis pegi playskool.
 
Saya suka kereta baru saya. senang saya nak bergerak berlari2 dalam umah atok saya. oh ye.. mommy saya tgh busy skrg. mommy mintak maaf tak dapat nak courierkan gift untuk Aunty2 yang menang "1st Giveaway" tu this week. Insya'allah mommy ckp next ye aunty-aunty. kecuali Aunty Ai dah dapat sbb jumpa mommy masa karok last week.
Itu je pesanan mommy. Sekarang waktu saya tidur.
Comel tak saya tidur peluk bear-bear?

Kalau saya tak tidur semua org geram2 sbb saya melasak. eh saya baru dapat kazen baru tau. dia lahir 10 April 2012 kat sepital Port Dickson. Esok mesti mommy nak g tgk kazen saya tu. Lepas ni mesti mommy asik belikan gift tuk kazen saya. nasib kazen saya duduk jauh kat PD kalau tak mesti kasih sayang saya di rampas. 
Ni la kazen saya yg baru lahir tu. Nama dia KASIH NUR AISHAH.
Mommy panggil dia Baby Acih. memandai je mommy ni.

Love;
Aqil de Dibo

p/s: mommy esok bawak Aqil pergi PD eh. sbb ayah keje, ibu pun g skool. please mommy....

1 comment:

el said...

alololololo kiut giler peluk bear tu...