:: Mr & Mrs Ee ::

Thursday, January 1, 2009

Cerita Tahun Lepas

Betul beb! memang citer tahun lepas ni... baru nak upload... Ni masa saya dating kat Sekitar The Gardens & Midvalley Ahad lepas 28 Dec 2008. Jalan2 carik barang hantaran..

Nice kan? kalau la pelamin saya camni...
best ooo... cam merpati di dalam sangkar gitew...
Amik piccas ler.. sbg kenangan

Lunch - Tepanyaki @ foodcourt the Gardens.. sedapp. Puas hati okkey! Ini adalah TEPANYAKI kali ke 3 kitorang makan dlm this week. sungguh x bagus untuk kesihatan & kewangan Ee.
Amik duit mesti nak sorok2. takut nau ayg tau brp duit abg

Sebenarnye nak cari kasut & handbeg... saya dah biase handbeg besar2 bagak.. senang nak sumbat macam2. Tp kalau untuk hantaran kene la carik yg comel2 kan... so sgt fussy memilih, sampai Ee muncung ok! nak wat camner... saya mmg cerewet ooo... mahal murah bukan perkara utama... yg penting beg mesti besarrrr.

saya dah dapat barang yg dikenedaki.. at last... perghhh!! mesti Ee tension abis

Update: 30/12/2008
Saya dah beli jam for both of us. (saya beli, Ee bayar semua...) keji wooo

No comments: