:: Mr & Mrs Ee ::

Saturday, January 17, 2009

Razeki di kongsi bersama

Alhamdulillah... Rezeki di hari Jumaat. Semoga mendapat keberkatan di penghulu segala hari... Rezeki ape yg saya maksudkan? Ingat tak n3 yg lepas.. saya & adik ke EPF untuk membuat pengeluaran pembelian rumah 2 minggu lepas? Ni la rezeki nya.. duit dr akaun 2 tu dah saya keluarkan semuanya.. dengan duit ni, dpt la buat tambahan belanja kawin saya yg bakal berlangsung ni..

Bila dah ada duit, memasing x mo makan kat rumah... saya ckp kat mak makan kat luar je la.. mak tanya nk makan ape? Saya tetiba terliur nak makan kat Chili's. Mmg niat nak belanja mak kat sini. Sebab evrytime balik mkn sini je, dia mesti ckp bila la dia nak merasa.. so, ini lah masanye.. Rezeki dikongsi bersama....

Triple Play
Lamb Shoulder
Tukang Bayar
Mak makan dengan penuh kekenyangan
Adik hentam hampir keseluruhan
Saya order x byk pon... cuma Triple Play, Lam Shoulder & Tostada Chips je, air cuma 2 gelas sajer Mango & Apple - Free Refills!! Kami makan berkongsi2, Bukan kedekut ok! Sebab sini large portion, So saya tau mesti tak abis mkn punya!!! last2, TRiple Play mmg licin la.. tp Chips & Lamb tu tak abis pon... Ape pon, niat saya nak belanja mak dah termakbul. Alhamdulillah...
Psstt: Semua kenyang sampai sendat perottt!!!

No comments: