:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, January 20, 2009

Cuti Sesado

Mencikkk!!! ape yg di plan seperti N3 terdahulu, x dapek nak buat. Cuti sesado jer!!!

Pagi aku dah pung pang pung pang ngan adik aku, boleh pulak x leh timeoff. ada menteri nk dtg visit PERKESO. pesal time aku ada hal ni ko sibuk nak dtg visit hah??

Pastu aku call pak imam / tok kadi, dia kata suh settle semua dokumen EE dulu , then serah kat aku pastu baru aku buleh jumpa Tok Kadi... senang citer, kes terus settle booking tarikh ngan tok kadi la nih.. (bagus jugak)

Pastu plak Ee wat aku hangin... boleh ek, dokumen dia x settle. Surat Pengesahan Bujang dr majikan dia x siap. wal hal dah 2 weeks aku fwd kat dia. Bila aku ckp, hari ni baru nak bagi kt HR dia sign. HR dia plak mane la merayap.. hangin ok.. AKu dah crying2 mengenangkan cuti aku abis begitu sahaja dengan xtvt yg ala kadar (aku syg cuti oooo!!!)

Lunch hour Ee amik aku. g mkn dulu kat Tepanyaki Jusco. Adoii... bosan la.. asik2 Tepanyaki. Ko jgn sampai Tapak Kaki aku naek kang!!!


Lepas makan, terus g Klinik Kesihatan Dato' Keramat. Bagus klinik ni x ramai org.
Keputusan HIV Test adalah >> NEGATIVE la weiii
Psstt.. Lega 1 benda dah settle

No comments: