:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, January 23, 2009

Award Dak Merah


Penerima Award bagi kategori CUTE's BLOGGER jatuh kepada MS AELLYNN!!! yeahaaaa... mekaseh Dak Merah Da' Vass!!

Rules: Citer kan apa yang korang tahu tentang penyampai award ni dan sila bagi 10 fakta tentang diri korang.(PASTIKAN FAKTA!!BUKAN AUTA YER...)

10 Fakta Pasal aku

1. NAMA : Name sebenar MAZLIN. pendek jer.. Nape AELLYNN DARLENE? Sbb aku suka la.. (sbb nyer aku sorang je tau). People call me Lynn, Alyn, Elin... Opss.. ade gak panggey aku DARRY. kelasss ko !!

2. Lahir pada 4 March 1982 @ HKL. Parent asal Keramat. So, memang dari kecik sampai la ni pon kat sekitar Keramat. Aku anak sulong & tunggal perempuan dalam family.

3. Sebab aku sulong, aku amat la garang & tegas. Aku kadang cepat baran tp cepat cool down. Aku sensitif sebenarnya.. tp aku ske pendam. Bagi aku pengalaman yg aku lalui selama ini, mengajar aku erti kehidupan sebenar.

4. Aku suka sgt berkawan. Tp kalau org tu cam poyo jer.. aku malas giler nak layan ok. Pi la ko milah jejauh... aku ske bercakap & bercakap... aku ske budak2. tu pasal aku ske skodeng FP & Blog geng M.com.

5. Ckp pasal Geng M.com ni... Geng mak-mak budak.. hehehhe.. aku terjebak. ape pon aku happy skrg dpt kengkawan dlm M.Com yg happening, Tiap2 hari aku mesti nak on9 YM.. nk join conference. Hari2 nk nengok blog derang nih. Kadang mlm2 pon on9 YM ngan derang ni.

6. Hobi aku suka Karaoke, Suka jalan2, suka tgk muvee, suke surf tenet, yg terkini.. aku gila nk update Blog!

7. Aku malas.. tp kalo urat rajin aku timbul... midnight pon aku leh kemas umah, basuh kain, mop lantai etc.. (kalo rajin yea puan-puan!)

8. Aku benci semut. kalo aku jumpa sarang semut tu aku kerjakan cukup2. Aku takut kucing... takut camne eh? aku x ske time mkn kat gerai2, kucing dtg miow miow kat kaki, pastu dia ckp "alynn, mintak sket chiken ko".. (oh... ini tipooo). Pernah mase kecik, ada jiran nenek aku tgh mkn kopok, tetiba sekor kucing dtg terjah kopok kat tangan nenek tu.. berdarah ok.. sampai skrg aku takutt!!!

9. Aku suka sgt berjalan. Maksud aku g travel la.. alhamdulillah, dengan bekerja aku merasa naik kapal terbang, pergi Bali, Kuching, Langkawi, & Singapore. Sambil bekerja, sambil berjalan.. kata percuma... Singapore tu jgn korang heran. sbb ramai sedara mara kat sana... So, akan ku pastikan every year aku nk g shopping sana!

10. Eh, dah no. 10?? ok, ni last... aku adalah tunangan org. I'm in love with my beloved bam bam Mr. Ee. Insya'allah... 2 bulan lagi aku akan menjadik isteri & ibu.. So, pas tu aku confirm la ek jadik ahli2 MAK AYAM (M.COM)...


Cerite si Penyampai BLog

Ni Syafa, Bini Zul, Mak Dina

Camne kenal? aku kenal dah lama. dia ni geng bas sekolah ngan kawan aku si cantek manis Nadia yg ala2 comey cam Siti Nurhaliza. Aku pasan Sya ni mase gambar beramai2 kat majlis Adam Rifqi nyer 1st Birthday. Pastu skodeng2 FP/Blog dia.. tinggal2 komen.. Pastuu... ala.. aku lupa la camne. Then 1st date mase New year aritu.. nk jimba kat Pool Ila. Dia amek aku kat umah..

Ok la... penat aku wat benda ni.. nak chow dulu, ada appointment ngan Tok Kadi kul 5.30ptg nih. Chalooo!!!

No comments: