:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, January 28, 2009

Alahai Tok Qadi oiiii

Neh aku nk citer hal Jumaat (23-Jan) lepas. Sepatut nyer seperti yg di rancang pagi Jumaat tu aku p jumpa Tok Kadi, so pas settle, pas semayang Jumaat bleh la g JAWI kan..

Alkisahnyer.. Khamis tu aku dah call Tok Kadi tu tanya Free tak Jumaat esoknyer. Dia kata ok. So aku pon amik la cuti. Pastu 10.30 pagi aku g ler Masjid tu, adik aku (as my wali) pon ada sekali... sampai masjid aku call dulu Tok Kadi tu.. elok je dia jawab dia takde tgh dok nikah org. Pastu suh aku dtg petang. BOLEH KE CAMTU?? aku pon balik nangis2 meroyan2.. (ish.. meroyan 24 jam je aku neh). Bengang ok. ko ingat company tu bapak aku punya sesuka hati nk cutii!!! bulan ni je dah 3x aku coti sesadoooo. Pas dah puas aku nangis meroyan2.. aku cooldown la balik. takkan nak smackdown plak kan..

Petang aku dtg kul 5.30ptg. aku bawak mak aku, adik aku dr pejabat terus g Masjid. before dtg tu adik aku dah call Tok Kadi tu.. Dia kata ok. Then bila semua dah dtg, g bilik Tok Kadi tu.. dia kata dia dlm bilik. ketuk2 pintu , pusing2 keliling Masjid tak de pon Tok Kadi tu.. dekat 20 minit aku suh adik aku call balik.. Adik aku dah hangat ati. Mau tak nyer.. dar pagi sampai petang nak kene call je.. tgh2 call, tok kadi tu kata dia ada dlm mimbar masjid, masuk je.. Kitorang dah skodeng, upanya Tok Kadi tgh naik tangga Masjid.. (pandai gak autakan??). so, akhirnya dapat gak settle segala mak bapak dokumen nih... legaaaaaaaa. ALhamdulillah...

Adoiyaiiii Tok Kadiiii Oiiiiiiiiiii

NOTA: nama Tok Kadi & Masjid terpaksa di rahsiakan... wakakakka

No comments: