:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, January 12, 2009

Ee Kemaruk Makan!!!


** Sbg hiasan, tiada kene mengena dgn N3 ini **

Ni nak citer kisah smlm... ptg smlm pergi dating. dah pukul 5 baru keluar nak g dating, Ee dah kelaparan... sbb asik tiduran jer. then ajak makan. smlm test highway DUKE tu.. kuar kat Giant Batu Caves. So, venue dating kali ni kat Giant je la. 1st time la dtg sini. Ok terus ke foodcout. Ee mkan nasik putih , lauk tom yam udang. saya pulak mknyong tau foo soup. Ee mkn lajuuu ok. siap air soya cup besor tu abis sekelip mata. saya makan sgt slow, sbb sup tu panas. So, ee dah abis makan saya masih menikmati yong tau foo sup tu. Ee dah mula mencilok isi2 yong tau foo saya. Saya bengang sket. pastu saya minum soya cincau cup kecik. tunjuk kat Ee yg cincau tu byk. Tuppp!! terus dia rampas cup soya cincau saya. Gulp! abesss!!
Pastu saya beli sebiji Dunkin Donut. huh!! kene kebas separuh.. keluar dr Giant, singgah beli 2 puff, seketul ayam goreng & 2 ais krim... sambil drive dia mkn ais krim tu x sampai 5 minit dah abis. Ais krim saya pon dia makan jugak!!! pastu dia makan 1 puff, saya 1 jugak.. tp kene kebas lagik! dpt mkn 2 geget je kot! eiiiiiiiiiiiiiiiiiii... pesal ko kuat makan hah?!!

mlm singgah pasar malam. saya nak beli buah..dia suh saya beli apam balik, air tebu, & kuetiaw goreng... saya pulak beli karipap sardine rm1.00 je.. dlm kete, dia kebas lagi karipap saya 2 bijik. so, saya mkn sebijik jerr!!! wallaweyyy... pesal ni?? giler makan!!!!!

No comments: