:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, April 4, 2011

Beef Pie yg menyeramkan!

Heyyy... Soley soleyyyyyyyyy

Hahahaha.. Dah nama pon serem, terus opening dia background Hantu Kak Limah Balik Rumah!

Cer citer Cer citer.. Awak nak citer la ni.. Last week sangap2 takde koje aku g la bertandang umah En Mat Gebu. Aku ni suka makan pastry2 neh. So kebek2 nampak le corak pastry yg menawan. Maka berkobar2 la smgt aku nak buat corak pastry tu. Balik terus zass beli 4 peket pastry b rand Kawan. Ngam2 je abis aku rembat!

Tapi Sabtu baru buat. Lepas balik JJCM Nasi Kandar Fareed Line Clear BRP tu (next next N3) , cuaca terik balik terus pengsan tidur. Bgn2 terus cam org kene sampuk, terus g dapor prepare wat pie. Laki aku ingat aku ngigau tetiba bgn terus kupas kentang! Hahahahah.. Kalau aura masak tetibe dtg mmg camtu! Kahhhh

Dah siap berkungfu wat inti, try ler buat corak cam mat gebu tu.. Maybe terlebih toreh and malas nk sapu kuning telur atas pastry , mak terus bakar je. Tgk2.. Uiskkk! Macam roper Hantu je pie aku neh! Hahhaha... Layan je. Rupa hanyalah penyeri, yg penting rasenya sgt mantopppppp!! Yummy!!

*nak resepi? Sila kebek n3 masakan yg dedulu*

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: