:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, April 29, 2011

Tak abes kemas lagi!

Keadaan opis tunggang langgang!!

ha... smlm aku dtg opis kejab derang dah start packing. aku tgk meja aku.apa la yg aku nak kemas. blank! aku rase badan je kat opis, fikiran dah jammed.



Hari ni datang opis dari pagi satu keje tak leh buat. kejab2 naik ke opis baru, kejab2 diskus itu ini. busy plak. ni baru la ada masa sket nak kemas. baru siap 4 kotak, yg menimbun tu partner aku. dah siap pack smlm, sbb hari ni whole dia turn dia plak training kat PJ.



haaa... kekemas KASUT JE DAH SEKOTAK!!


eh tapi mmg tau.. mostly kawan2 opis aku mmg bwh meja mmg ada lebey dari 5 pasang! bos pon dah sound awal2! kahhhhh well...pompuan kan?


Esok pagi kami pindah! Ahad & Isnin pon kene dtg. aku rase aku tak coti laaaaa... huarghhhhhh!! chop! tadi bos dah announce bonus akan di bayar pada hari selasa. sungguh budiman la boss.... kerah kami kerja 3 hari waktu bercuti ni pehtu baru byr bonus ek? apepon syukurrrr!!


This week badan + otak penat. Awal minggu g training, then nenek meninggal, hal pindah opis, quartely report, month end report... urghhhhh!! next week 4 hari kene pulun semua month end report submit by Friday. then next week kejar quartely report date line 13th April. Ya Allah berikan aku kekuatan + kesihatan. amin.

No comments: