:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, April 27, 2011

Kau pergi jua..

(Gambar seminggu yg lalu)

Hiba sgt hati ni di subuh hari... Semalam tak terasa sgt. Tapi pagi ni betul2 menyentuh perasaan. Insan yg kami syg pergi mengadap ilahi buat selama-lamanya.

Rasa kosong sgt. Apa la aktiviti kami semua lepas ni. Setiap minggu selalunya berkumpul dgn nenek. Menyambut syawal dgn nenek. Lepas ni tiada lagi. Kosong!

Ya Allah.. Rindu sgt kat nenek! Aku sempat jumpa nenek 3 kali je sebelum ni. Sehari sebelum dia jatuh, dan di wad 2 hari sbb sblm tu aku tak jenguk dia hampir sebulan lebih di sebabkan kesuntukan waltu. Siapa sangka, kejadian nenek jatuh di bilik air pada ptg Sabtu 16 April lalu penyebab untuk dia pergi selamanya.

Itu perjanjiannya.. Nenek pergi buat selamanya... Jenazah akan di semadikan sebelum Zohor di Tanah Perkuburan Dato Keramat. Semoga rohnya di cucuri rahmatNya dan di tempatkan di kalangan orang-orang yg beriman. Insya'allah.

AL-FATIHAH
Hajjah Halipah bt Mahawa
(20 Julai 1928 - 26 April 2011)

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

AyuJelitaz said...

babe.. takziah taw.. aku sedekahkan kat ur nenek Al Fatihah... be strong girl...

fazilzura said...

salam beb , tabah kan hati mu ...
semoga roh nye di cucuri rahmat

Azalina M.Salleh said...

salam takziah dear... semoga tabah.. doakan semoga arwah dicucuri rahmat.. alfatiha