:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, April 4, 2011

Nasi Kandar Fareed Line Clear!

Jalan-Jalan Cari Makan @ Tv3


Nasi Kandar Fareed Line Clear

Bukit Rahman Putra, Sg Buloh

Giler! pestime cam org gila nak makan nasi kandar! tetiap minggu berzikir kat telinga laki aku nak makan nasi kandar ni. Pengaruh telibishennnnn!! walau pon tak tau mana celah tempat ni, aku dok search2 gak la mana celah mende lah tempat ni. gigih ok! tu pon OTW nak ke sini siap gadoh2 muncung sedepa dah aku kat laki aku. ekekkeke... nasib kebek2 web jumpa gak! Alhamdulillah...



Senarai Harga makanan.

murah gak la.. yang penting sedap! lepas makan siap tapau lagi 4 bungkus nasi kandar. semuanya berjumlah RM35 sajork!


Lauk Pauk.


Nasi Kandar berperasaan Sutun.

Kesimpulannya... pencarian JJCM mmg hebat! sedap giler okeh! nasi dia... perghhhh!! memang superb! di campur dgn campuran pelbagai kuah! mmg terbaek wok! huh! tak sia2 aku merajuk muncung sedepaaaaaaa!

No comments: