:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, August 23, 2011

Iftar & Sopping Rayaaaa

Semalam Iftar di luar bersama ‘Ohana’ terchenta. Ohana means FAMILY la.. just me, mum and adik je. So lepas amika dik tuition g la ke Jusco Wangsa Maju. Sampai dah kul 6.45ptg so tempat pon penuh. Plan B, beli kaya ball ngan air botol so sambil shopping dgr azan terus berbuka seringkasnyer. Shopping pon laju2 je. Aku sorang2 ke Giordano, adik ngan mum ke Padini.


Dalam kul 8 baru g foodcourt. Org pon dah takde. Heheheh… makanan pon panas2 dari dok beli awal2, pehtu nak tunggu berbuka mknn pon dah sejuk. Foodcourt kat sini food dia sedap2. dari Jusco kat umah aku, bek ko katup je kedai2 kat situ. bad quality!


Selera mak makan. Alhamdulillah


Makanan org tamak yakni aku ler...


So ni la hasil2 aku sopping smlm.

Ni je pony g tinggal nak di beli. Aku beli jeans ngan baby T sehelai then beli handbeg! Try2 then rase ok, price pon ‘ehem’ terus bbm Ee. Dia kata ok, aku pon amik ler… (T_T) handbeg hantaran pon tak semahal ni… salesgirl tu asik Tanya aku nak letak atas dulang hantaran ke? Dok rekemen ni kalo barang hantaran mmg cantik terletak . Hello, ahkak dah kahwin ok!


Handbeg raya ahkak .. santek tak??


Yg best dapat Free gift! Berbunge2 hati aku dpt beg free ni. Purple gitew! I loikeee. Korang dah sopping?`




No comments: