:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, February 2, 2011

Bella wrote...

Tadaaaaaaaaa
Nama saya Puteri Nabila Nur Ihsan
Aunty alyn called me "Bella"
Aritu Aunty Alyn, Aunty Ain and Aunty Azza dtg lepak rumah saya
Riuh rendah dibuatnya
Nasib saya OK je walaupon gamat!
Saya cool je
Sbb saya suka Aunty 3A dtg
Saya tidur kejab2 je sbb Aunty2 ni kecoh sgt
Tapi saya x kesah, sbb saya pon suka kepochi gak
Aunty2 ni makan byk tau!
Sampai2 je suh Mama saya yg vouge tu jadik bibik
Suh masak mihun goreng la..
Masak ciken wing la..
Masak nugget la..
Nasib saya belum besar, kalo x abis stok makanan favorite saya abis
Tapi saya geram sbb x dpt mkn cheese tart yg Aunty Alyn bwk.
Sampai hati diorang main acah2 suap cheese tart tu kat molot saya.
Lepas aunty 3A makan lagi sekali sampai abis mihun tu. Mesti yummy Mama saya masak.
Pastu derang amik2 gambar
Mama saya dah pesan...
"Lynn jgb lupa upload lam fesbuk"
Tapi sampai skrg x de pong
Mama sy jadi S.T.A.L.K.E.R kat blog ni
Tunggu report lepaking di rumah saya
Owh aunty Alyn sayanggggg
Bila mau update story jimba di rmh Bella ni???


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: