:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, February 11, 2011

Justin Bieber??

Ni anak sape neh? Sila kutip! Di jumpai di pusat hiburan di REDBOX,Pavi. Hahahah... Matik kang mummy dia marah.

Ini anak dukung aku. Nama dia ABG IZZ. Walaupon kelihatan seperti berusia 2thn, tp sila percaya usianya menginjak ke 4 thn August depan.

Di usia ini dia sudah pandai menonton Video Clip Justin Bieber. Siap mintak mummy dia beli tiket concert lagi!! *nangessss*.. Owh apakahhhh???

Kdg aku free aku suka anta voice bbm kat mummy dia untuk Izz. Currently mummy dia ckp x boleh ckp perkataan ni " TAK BLEY BLAH".. Nanti kuar hujah dr ustaz Izz. Hahahahha

Dgn sengaja aku anta voice bbm dgn ada ungkapan tersebut. Lalu Izz pon ckp kat mummy dia... " Apalah Mummy Alyn ni cakap TAK BLEY BLAH, nanti kene geget hanjeng"...

Izz tunggu. Nanti kita jumpa, mummy alyn nk ckp byk2 kali "TAK BLEY BLAH".. Biar hanjeng dtg, kita kene geget sama2... Ok. Gtg... Mummy Alyn nak pitammmmmmm.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Mizz_Ila said...

hahahahaha..

ini anak saya.. saya dah kutip bawak balik rumah. layan video clip justin bieber lagu "baby" dekat 10x. naik panas BB aku..

hehehehe.. :)

eLYies said...

wakakakaka...kena sound ngan izz..hahahhaa