:: Mr & Mrs Ee ::

Saturday, February 5, 2011

Cinema 48 hours

Cuti panjang yg pjg ni bosan gak. Jadi tuk hindari kebosanan melampau ni, aku langgan ler Astro First ni. Mmg dok tunggu citer Hantu Kak Limah Balik Rumah. Tgh bosan2 main FB nampak Ayien update status tgh layan citer ni.

Tapi malam baru aku beli sbb siang x de org. Haa.. Tgk sampai lebammm. Sampai naik hafal dialog citer ni. Aku rase within 48hrs ni dekat 10 kali aku ulang tgk. Ee pun dok ulang tgk, walhal mase kat wayang aritu duk kutuk aku nk tgk citer ni.

Aku rase bagus gak ada Astro First ni. Sbb bg yg berkeluarga sgt menjimatkan laa. Kalo 2 tiket wayang kat pavi dah RM24. Banding amik astro 1st ni RM15 je pon leh tgk anak banak, jiran tetangga dan sanak saudara. Heheheh

Layan pixies HKLBR. Aku dr zaman dulu suka giler ngan Awie. Suara jantan diaaaaaa. Auwwwwww. Tp lam citer ni aku paling suka si Usop Weecha. Hahahah.. Cam batu api gak si sutun ni. Rase nak lempang je tiap ayat yg kuar dr mulut dia. Ape pun chaiyok laa Mamat Khalid!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: