:: Mr & Mrs Ee ::

Friday, February 11, 2011

Macam2 nak story

Tadi amik kete kat pusat service Kia kat Setapak nun.. Kali ni (T_T) byr duit service. Ahahahaha... Tak maheiii, sikit lagi nak RM500.

Di sebabkan tayar kete adalah jenis nipis, maka setahun je dah motak! Huh.. Maka buat alignment, balancing and ada pasang 1 alat bg mengelakkan tayar cepat botak tu yg jadik sampai RM500. Selalu service RM200+ untuk setiap 10km. Still murah la sbb last service 8 bln yg lalu.

Di sbbkan MJ smlm aku mogok kat laki aku, maka bg menunjukkan yg kekonon aku leh berdikari maka ku byr sendiri laaaa.. (Dah bebaik nanti aku anta claim laaaaa!!). Tu yg lepas anta kete kat sini mak aku berhantr berambik. Laki aku dah gelabah2 bini dia sbb hp aku off! Kahhhh . Berdikari la sgt kan?

Mase byr org tu siap kasi hadiah sbb kete ni pki minyak syntium mende ntah. Mau ko x kasik kan? Rege rm209.. Ngeee.. Buat2 tabah!!

Hadiahnye ada lah "BOWLS SET".. Boleh la wat tambah2 brg rumah katanyaaaa. Eh kowang, td mase otw nak g amik kete kan lalu mrr2 usha umah kami.. Wahhhh dah naik byk tkt! Syiokkk! Harap2 la siap dlm thn ni. Aminnnnn

Hapdet forte:
Tadi salesman Kia bg tau yg Forte baru iaitu Forte Kaup (2 doors type) & Forte sedan (mcm kete aku) wif SunRoof dah nak masuk Malaysia. Me geget jari!!! Whatever, syukur still ada kete untuk bergerak.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: