:: Mr & Mrs Ee ::

Monday, February 14, 2011

Hari ni saya ...

"Posing dgn baju opis - pic. last Friday"

Semalam lepas tamat family day, kuar tol je terus Zzzzz sampai umah. Kehkehkeh.. Sampai je letak brg smbg Zzzz sampai kul 7pm. Giler pengsan kepenatan.

Malam td tapak kaki, satu badan sakit2. Pagi tadi cery bery plak. Ada2 je sebab musabab yg nak mendorong aku MC hari ni. Ye kawan2 saya adalah MC hari ni. Chaiyok2!

Pagi tadi sblm Ee g keje, dia bg duit suh aku g Waroeng Ayam Penyet ngan mak suh lunch ngan dia tghari2 ni. Hahaah.. X ley blah *mummy alyn, x leh ckp X BOLE BLAH nanti kene geget hanjeng*

Gtg, aku ni dr td dok vomit and cerbir je neh. Yuk g clinic!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

eLYies said...

aper motif ambik gambor angkat ketiak?? hahahaha

Unknown said...

hahahaha... takut tak?? takut tak?? nanti anjeng geget baru tau :P nanti darah-darah..menangis nanti tauu..