:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, March 2, 2011

Ape yg aku makan?

Kowang dah lunch?

hahahah aku hari ni bawak bekal KARBO. selalunnya bekpes ngan lunch aku sama je menunya ahri2. nak tau ape??? tetibe gedik nak suh kowang scroll



-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Taraaaaa!!

Dengan modal serendah RM3.00 (wholemeal bread brand Hi-5) untuk 5 hari bekerja, pasti kowang leh kaya pasni.. seyes, ni la yg aku tala hari2 time keje. cukup la 2 kpg roti ni. tp time coti adalah waktu makan, makan dan... makan ye puan2 yg di rahmati Allah.

Bekpes mkn roti bakar ngan air nescafe O, lunch roti bakar ngan air kosong. giler jimat. kompem pasni aku pakai BMW 7 series! kahkahkah.. korang nak follow? jom lah! tak ada jawapan untuk kurus. tp jawapan untuk jimat - YES. aku dulu suka beli kueh or nasik lemak or mihun sblm ni. tp oilykan? di sbbkan opis aku ni nak tapau nasik adalah jauhhh aka aku pon MALAS. so aku makan ni je la.. kenyang pon kenyang (maybe sbb dah biase). lagi pon byk keje. kadang time lunch pon mane sempat je. so ini la alternatif yg terbaek.. selamat mencobaaaa...

3 comments:

A.I said...

huiii...mati kebuluran aku kalau mkn roti ni semata! tangki pewot aku besar! miahahahaha

Lyana@Mely said...

nak join gak....kekekke...tapi ntah sampai bile gaknye leh bertahan..muahahahha

irma said...

alahai...diet nya ko..kalo aku ni xleh diet perot kampong...tetap cari nasik...huhu