:: Mr & Mrs Ee ::

Tuesday, March 22, 2011

Gathering with Zie Brunei

Lama x bergather2, berpotluck2, bergosipannnn!!


Kali ni sempena kedatangan geng mommies yg jauh di mata, dekat di hati. Maka kami pon berpotluck la di rumah Ila Gebus. Port mmg tervaekk lah kan? cuaca plak time tu hujannnn. Aku ngan hubby g amik Zie kat hotelm sampai hotel je hujan lebats giler okeh, jalan plak jammed. dekat sejam dr Bkt Bintang ke PV10 tuh..

Sampai2 je semua dah ada. terus semua meluru ke makanan. mau x lapar? mesti kowang laparkan? hehehhe... bagus kami sampai je terus makan.


Macam2 makanan ada. bahan steamboat masing2 bawak. ada bwk mee, KFC, muffin, masak lemak telur itik pon ada!



aku bawak Cendawan, Egg Tofu and CARAMEL Jari Hangus!


Melecurs tgn aku hokeyyy... selalu gula tu mak aku buatkan. tetibe malam tu eksaited terlebey so wat sendiri la... sbb x expert ingat dah hangus. pi cucuh jari dlm gula panas tu.. hambikkkk lecur jari telunjuk aku! malam tu terus tertidur dalam kesakitan, berdenyut2 okeh!

Aqil ngan aku cam Mummy & Son plak!

ok itu je.. tak tau nak wat ending story... kahhhhh

2 comments:

eLYies said...

gambo last tu..mmg ko tu mummy dia..ko lupa ke>?? hahaha

irma said...

wah best nya...sayang aku xleh join..huhu