:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, June 20, 2012

Baru nak ganti...

:: Mode: Ustajah Pilihan ;p ::

Salam semua..

Alhamdulillah hari ni masuk hari ke 2 aku ganti puasa. Haaaa kau lagi sebulan nak puasa baru nak ganti! And every year mesti aku lupa brp aku tinggal. Selalunya aku ganti 10 hari, but of course la aku tinggal takde la sampai 10 hari. Ape salahnye kan puasa lebih hari kan?

Berazam kekonon nak lost kan few KGs! Smlm baru 1st day puasa.. Kul 10am aku nak air Root Beer, kul 12noon aku nak air Mangga, kul 2pm aku nak air asam boi! Haaa kauuu.. Bebudak sgt! Aku kalau puasa makan mmg tak kesah. Janji berbuka AIR kene mabeles!

Semalam berbuka mihun goreng and air teh O strawberry jer. Sbb smlm aku sakit kepala, sbb kepala mak henchek terkejut kot 1st day puasa. Hopefully hari ni menten tanpa mengantuk!

Yuholss dah abis ganti puasa?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Azalina M.Salleh said...

comel kamu pakai tudung.......... huhuhu