:: Mr & Mrs Ee ::

Wednesday, June 20, 2012

Gugu Gaga Aqil

Ni cerita Sabtu lepas punya Sabtu lepas punya Sabtu!!

Cam biase la.. ibu Aqil anta rumah mummy suh bbsit Aqil. Takut nenek dia kasik makan bubur campur lada hitam lettew. So cam biase memula Aqil crancky sbb ingat pepagi ibu ayah dia nak bwk jalan, end up sampai umah mommy. ko tak yah nak perasan sgt la Aqillll oi! meh sini anje anje debab mommy mehhh!!
Baru nak breakfast

muka mintak kesian! baru lepas nangis. tapi nangis kejab je. Tapi dia nak sibuk carik mak aku gak. syabas! kul 10 Acu dia call nak dtg jugak. syabas sekali lagi. leh la mummy goyang inul kaki!

Kul 12 ayah dia anta ibu dia umah aku, wah cam transit sudahhh. Rupanya sok sek sok sek nak g Jalan TAR. siap dah letak stroller Aqil kat kete Acu. pastu aku ckp meh la mummy bwk g Kajang. Laki aku ada meeting kat Kajang, area umah ibu Esya. so volunteer nak jaga Aqil sampai ptg.
Kemain tangan pegang tab sambil layan Dibo

Ni 1st time aku bwk Aqil kuar ngan Ee. memula Ee dukung Aqil dia muka blur je. dalam lict masa nak ke basement muka mcm nak nangis. tapi Aqil kan gud boy! naik kete buat muka panik jab pandang2 Ee. bila dah jalan mulut dia kemain bising tegur2 Ee and sekeliling dia.

We all benti kejab makan kat Tesco AMpang sbb Mrr2 jem giler. Masa turun dari kete Aqil kelam kabut takut Ee tinggal dia, terus best fren okeh! masa nak beli makanan, Ee nak pas kat aku kemain sombong Aqil tak nak lepas dari Ee. haippp.. haipppp

OTW ke Kajang lalu Ulu Langat pun jem. Aqil dah mula buas memanjat sana sini. at last tidur la kejab sampai umah mak ngah dia terus bgn, but sgt behave tau bawak diri lak tu. bgn2 tak nangis, terus main.

kemain nko Aqil mcm budak besar!

 Lama mummy tak letak baby Esya debab2 uchuk2 neh. dah besar kan?

ni otw balik. muka dah ngantuk tp tahan mata gak.
*mak aih dagu mummy dabel chin!

Akhirnya exit Kajang Aqil pon lelap. Mummy pon lelap sampaiiiii depan umah atok dia. hahahah... penat sungguh mummy nko neh. kahhhhhh. Esoknya laki aku ckp badans engal2 sbb tak biase dukung Aqil. Aqil kan lasak, masa dukung tu la dia memanjat, terpusing sana, terpusing sini. hahahahahah

No comments: